Αναμνηστικές φωτογραφίες από την Ημερίδα για την Βιώσιμη Ανάπτυξη στη Δυτική Αθήνα με τους ομιλητές και τους συντελεστές. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους : κα Μαρία Φιλιππή, Δ/νουσα Σύμβουλο του Οργανισμού Ελευσίνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα Ευρώπης 2021- Eleusis 2021, τον κ. Κωνσταντίνο Φωτεινάκη Πρόεδρο του Ελληνικού Δικτύου των Φίλων της Φύσης, την “δικιά μας” υπεύθυνη του Γραφείου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ.Δ.Ε. Γ Αθήνας και συνδιοργανώτρια της Ημερίδας κα Ιωάννα Ντίνου και την κα Βασιλική Κόντου, Υπεύθυνη του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευσίνας, για την συμβολή τους στην επιτυχία αυτής της διοργάνωσης. Ελπίζουμε ότι η συνεργασία του σχολείου μας με κοινωνικούς, φορείς έξω από τον στενό εκπαιδευτικό Διαβάστε Περισσότερα…


















