Βιωματικό Εργαστήριο – Μελέτη Περίπτωση Θρησκευτικής Διαφορετικότητας

Για τη προσέγγιση της θρησκευτικής διαφορετικότητας, των προκαταλήψεων αλλά και της ανάγκης για συνεργασία, αποδοχή, ένταξη και αμοιβαίες υποχωρήσεις επιλέξαμε μια δύσκολη περίπτωση όπου βιωματικά θα μελετήσουμε τις συγκρούσεις ανάμεσα στον καθήκον μας ως εκπαιδευτικοί και τη στήριξη της ατομικής και της θρησκευτικής ελευθερίας από τη μια και την υποταγή στους νόμους του κράτους και της θρησκείας από την άλλη.

Διαβάστε το Φυλλάδιο με την “Μελέτη Περίπτωσης” (Case Stydy) μιας νεοφερμένης μουσουλμάνας μαθήτριας η οποία αρνείται να παρακολουθήσει τα μαθήματα της Γυμναστικής και της Βιολογίας της Α’ Λυκείου.

 

Πατήστε ΕΔΩ για να Κατεβάσετε το Φυλλάδιο